بسیج تمامی ظرفیت‌های کانون‌های مساجد استان ایلام برای خدمات‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع)
بسيج تمامي ظرفيت‌هاي کانون‌هاي مساجد استان ايلام براي خدمات‌رساني به زائران سيدالشهدا (ع)

بسیج تمامی ظرفیت‌های کانون‌های مساجد استان ایلام برای خدمات‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع)

حجت‌الاسلام والمسلمين چراغي‌پور گفت:  در جريان بسته شدن مرز مهران تمامي امکانات و ظرفيت‌هاي کانون‌هاي مساجد استان ايلام جهت ارائه خدمات به زائران سيدالشهدا (ع) بسيج شدند.
شناسه خبر : 40459 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۳۸

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت وگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، در پی درخواست حجت الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به استان های غرب و جنوب کشور جهت ارائه خدمات مساجد به زائران، تمامی ظرفیت ها و امکانات کانون ها و مساجد استان ایلام  طی روز گذشته تا امروز جهت ارائه خدمات به زائران بسیج  بودند. 


مدیر ستاد فهما استان ایلام، با بیان اینکه در جریان بسته شدن مرز مهران از روز سه شنبه تا امروز  مدیران کانون ها و بچه های مساجد استان با باز گذاشتن مساجد و حسینیه ها و فعالیت شبانه روزی کلیه امکانات در خدمت رسانی به زائران بسیج کردند، تصریح کرد: در این راستا کانون های مساجد با همکاری کمیته فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان به ارائه خدمات پرداختند.



وی ادامه داد:  کار خدمات رسانی به زائران سید الشهدا، تا پاپان اربعین نیز  توسط کانون های مساجد در نقاط مختلف استان ایلام  ادامه خواهد داشت. 



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام یاد آور شد: 50کانون فرهنگی و هنری سالجاری در استان  ایلام در ایام اربعین  خدمات رسانی به زائران بر عهده خواهند داشت. 



حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان با اشاره به اینکه  براساس پیش بینی ها بیش از 65درصد زائران مرز مهران را برای تردد خود انتحاب کردند، افزود: ارائه خدمات مطلوب به زائران نیازمند تلاش شبانه روزی و بسیج کلیه امکانات و ظرفیت های فرهنگی استان است و کانون های مساجد نیز به عنوان بخشی از این ظرفیت فرهنگی اماده همکاری و خدمات رسانی هستند.